" Ey tanri, beni ister kurtar, ister batir, ben dumenimi kirmadan dosdogru gideceğim." Zamanimda nice riyakar, bencil insanlar gordum ki , dunya islerinde benden daha tedbirli olduklari halde, benim kurtulduğum felaketlerden kendilerini kurtaramadilar.
Saniyorum ki geri kalan kis aylarinda orlando, bircok serefli isler gordu.Fakat simdiye kadar bunlar o kadar gizli tutuldu ki , onlardan soz etmiyorsam suc benim degildir.Cunku orlando' nun , istegi parlak gorunmek degil , parlak isler gormekti. Saglam taniklari olmadikca zaferleri meydana cikmazdi.
Aristo