Muhibbi

Muhibbi
@besincimuhibbi
Bir insan, bir hikayenin peşinden ne kadar gidebilirse o kadar gidiyorum bende, yorulmayacagim... Bir masal yazılacaksa o masalı ben yazmalıyım... Bir destan olacaksa bu süreç kahramanı ben olmalıyım! Ruhsuz olma insanoğlu...
Gece Yarısı
Şair demişti, Ne hasta bekler sabahı diye Şiirin devamı mı? Söylemek istemiyorum Aklımdan geçirmek İstemiyorum Bu gece yarısında sadece ve sadece Bekliyorum
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
insaf...
şehrin en karanlık yerinde duruyorum haydi durma hiç ümidim kalmadı tutunacak bir dalım başımı yere eğme benim mazlum yerine koyma allı pullu düşlerim vardı oysa bir hayat böyle tersine dönmez bir yiğit böyle harcanmaz dağlara taşlara bağırasım geliyor içim yanıyor içim bildiğin gibi değil...
Çok mu fazla bu sitem? Ağır değil mi, bu ceza ?
1000 Kitap

Muhibbi

, bir kitabı okumaya başladı
Aslıhan Elif
8.4/10 · 93 okunma