Bir insan, bir hikayenin peşinden ne kadar gidebilirse o kadar gidiyorum bende, yorulmayacagim...
Bir masal yazılacaksa o masalı ben yazmalıyım...
Bir destan olacaksa bu süreç kahramanı ben olmalıyım!
Ruhsuz olma insanoğlu...
Şair demişti,
Ne hasta bekler sabahı diye
Şiirin devamı mı?
Söylemek istemiyorum
Aklımdan geçirmek
İstemiyorum
Bu gece yarısında sadece ve sadece
Bekliyorum
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
şehrin en karanlık yerinde duruyorum haydi durma
hiç ümidim kalmadı tutunacak bir dalım
başımı yere eğme benim mazlum yerine koyma
allı pullu düşlerim vardı oysa
bir hayat böyle tersine dönmez bir yiğit böyle harcanmaz
dağlara taşlara bağırasım geliyor
içim yanıyor içim
bildiğin gibi değil...