Tüm kitaplarda olduğu gibi bi kez daha kendimi keşfettim bu kitapta. Yaşamın sanıldığı kadar kötü olmadığını, duygularımızı kaçmadan yaşamak gerektiğini öğretti bana. Bu kitabı okuduktan sonra vayyy bee dedirtiyor gerçekten. Bana göre yaşamak isteyenin, yaşamak istemeyenin, hayalleri olanın, hayalleri olmayanın okuması gereken bi kitap. Kısacası herkes okumalı.