Livaneli'nin okuduğum ilk kitabı. İnanılmaz derecede akıcı, roman kategorisinde olmasına rağmen dolu dolu bir kitap. Kitabı okurken bir yandan araştırma yapmak farklı bir keyif veriyor açıkçası bana. Toplumsal yargılara mükemmel bir şekilde değinilmiş. Okurken aşk gibi temel duygular etkileyici olarak insanın ruhuna işleniyor kısacası aşk için yapılabileceklerin sınırsız olduğunu bir kez daha fark ediyor insan. Yanlış hatırlamıyorsam bu kitapta Genç werther'in acıları hakkında anlamak için aşık olmak gerekiyor tarzı bir söylem geçiyordu. Ben de bu değerli tavsiyeye uyuyorum ve Genç werther'in acıları'nı okumak için aşık olmayı bekliyorum