...insanı mutluluğa götüren iki șey var. Bir tanesi özgürlük; yani yapmak istediğin, seni mutlu edecek șeyleri, üzerinde herhangi bir kısıtlama olmadan yapabilme özgürlüğü. İkincisi ise başkalanı tarafndan onaylanmak ve beğenilmek. Yakın çevrendeki insanlar; annen, baban, karın, çocuğun, patronun, öğretmenin tarafından beğenilirsen kendini mutlu hissediyorsun. Çünkü egon tatmin oluyor, insanlar seni beğendikçe sen de kendini beğenmeye başlıyorsun.
Sürekli başkaları için yaşarsan ve başkalarının ne düşündüğünü kafaya çok fazla takarsan mutsuz bir hayata esir olup kalıyorsun. Sürekli 'Bir gün kendi istediğim şeyleri yapacağım,' diye bekleyip duruyorsun ama o gün hiç gelmiyor. Bir an önce harekete geçmek lazım.
“Gerçek kurtuluş ancak cehaletin ortadan kaldırılmasıyla olur.
Cehalet kaldırılmadıkça toplum yerinde kalıyor demektir, yerinde duran bir toplum ise geriye gidiyor demektir.”
#24KasımÖğretmenlerGününüzKutluOlsun