Genel olarak beğendim konusundan dolayı ergenlik duygularım başta bayağı tatmin oldu heyecanım yüksekti sonradan beklentilerim düştü zorlanarak okudum.
Elijah dövmeci çocukları sevmeyen bir adam yan apartmanında hamile çocuklu Hadley ile tanışıyor başta kavga ediyorlar sonradan adam bir şekilde kadına aşık oluyor kendine ters bir şekilde çocuklarını ve kadını çok seviyor.
Tek sıkıntı kıskançlık tripleri yanlış anlaşılmalar yoktu ayrılıklar yoktu toksik olduğum için pişmanlık dram tarzı şeyler olmayınca sevemiyorum hahaha
(Bebek Eli çok tatlıydı annesine yapışıyordu)
Yani sonuç olarak romantik seviyorsanız okunabilir ama çok benlik değildi konusu başta ilgimi çekmişti sadece.