"Âşık olduğun için özgürlüğünden vazgeçmek seni yüceltir ama sevdiğin birinin yaşamını sınırlamak seni alçaltır. Başkasının hayatını zindana çevirenler, farkında olmadan kendilerini de o duvarların arasına sokarlar. Çünkü her mahkûmun bir gardiyana ihtiyacı vardır."
"Günaydın yüce kâhin" diye karşılık vermişler. "Umarım güzel bir gün olur."
"Günler zaten güzeldir prensim" demişler kâhinler. "Çirkin olan bizim hislerimiz."