Unutmuşum kendimi, benliğimi, beni ben yapan şeyleri. Oysa ne çok severdim beni ben yapan şeyleri. Nefsim sanki yabancı bana, aklımda olmayan şeyleri yapıyorum sürekli meğer ben ne kadar yabancıymışım bana. Büsbütün tembel olmuşum, bensiz olmuşum, hayalsiz kalmışım. Ben olmayan benle yalnız kalmışım.
Çok zormuş benliğine yabancı olunca istediğin şeyi yapmak. Her seferinde tembellik kazanır olmuş hayatımdaki zaferleri.
Fikir yok,
Düşünce yok,
Hareket yok,
HAYAT YOK.