Bir insan, hiçbir zaman, dış etkenlerin onu yarattığından fazlası değildir. Onu ya aşağı çekecek ya da yüceltecek şekilde eğitirler. Fakat bir şekilde eğitirler. Her zaman insanın üzerinde çalışır durumdadırlar.
Hep düşünüyorsun ,daha fazla düşünüyorsun, hesap yapıyorsun, tahmin ediyorsun, diğer insanlara danışıp fikir alıyorsun... Bu geceleri uykunu kaçırıp gündüz vakti de gergin birine dönüşmene neden oluyor.