Beyda coşkun

Beyda coşkun
@beydac
Kendimi bir binanın tepesinden atmış olsaydım, sadece ölmüş olurdum. Düşünmüş olmazdım.
Bulunması en zor olan şey insanın kendini kaybetmesidir. Bir gün bunu fark ettim.
Sayfa 28·Kitabı okudu
Edebiyat