Felaketimizi başka biriyle taksim etmek saadettir,fakat annelerle değil,annelerle değil.Annelere anlatılan kederler taksim(bölüşmek) değil,zarbedilmiş(vurmak)olur: Çocuklarının felaketini iki kat şiddetle hisseden anneler ,bu ıstıraplarını çocuklarına fazlasıyla iade ederler; böylece keder anadan çocuğa ve çocuktan anaya her intikal edişinde büyüdükçe büyür.