ilk bakışta bir yetişkin kitabı gibi görünse de bu kitap her yaştan okurun okuyabileceği bir kitap.bu kitap İslamdan uzak kalmış bir kızın sarhoş olduğu bardan alınıp karakola götürülmesiyle başlıyor.oldukça sürükleyici ve güzel bir kitap.
Lisa ve arkadaşlarının maceradan maceraya koştukları şamatalı köyde yaşananları anlatan bu kitap gayet sürükleyici olması bir yana bir o kadar da maceralı...
ilk başta kitabın kapağına baktığınızda korkunç bir roman olduğunu düşünebilirsiniz.Ancak ,bu romanda korkudan yanı sıra daha çok maceralı bir kitap.Ama pek ilgi çekici olmadığından beğendiğimi söyleyemem.