Ayçöreği ve Elmalı Turta Kitap Yorumu
10/10
Alıntı
"Gelecek sen planlar yaparken başından geçenlerdir... "
"Yarayla alay eder yaralanmamış olan... "
Kitabı çok beğenerek okudum. Her ne kadar bilim kugu ve fantastik kitaplarını daha çok beğensemde bu kitap çok samimi ve içten geldi. Kitapta bolca Mevlana'dan, Yunus Emre'den, Şirazi'den ve çokça Romeo ve Juliet'ten alıntılar vardı. Bence en iyi gençlik romanıydı. 3.kitap Kırmızı Kurabiye'yi sabırsızlıkla bekliyorum. Çok güzel bir kitaptı okumanızı tavsiye ederim :)
İnstagram : okurzadeslibrary