Korktum, bencil olmak istedim ve sadece kendimi düşünmek istedim. Bağlanırsam onlar için gözü kapalı ölüme gideceğimi biliyordum. Ben onca yaşadıklarımdan sonra bir kez olsun kendimi düşünmek için bencil olmak istedim. Hayır, yapamadım.
Nefret, ne denli büyük bir duyguydu, değil mi? Hayatınız nefret içinde geçmişse mutluluğu hiç yaşamadınız demekti çünkü nefretin ve mutluluğun bir arada olması mümkün değildi.