Bugünün insanları arasında dini, yığınlara egemen olmanın aracı olarak görenler var ve aptalca bir aldanışla, çoğunluk asıl inanca yaklaştığını sanıyor.
İnsanlar diğer insanları kardeşleri gibi görmedikleri, insan hayatını en kutsal varlık olarak kabul etmedikleri sürece, hayatı koruyup kollamayı asli görevleri olarak görmeyip, birbirlerine, kulluk bilinciyle yakınlık kurmadıkça, çıkarları için birbirilerinin hayatlarını yok edeceklerdir.