Beyza Nur

Beyza Nur
@beyzabgrck
Bizi ihsanlara gark ediyorlar.
Öylesine dipsiz bir mutsuzluk hissediyorum ki…
Sayfa 231
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Güçlü ve güzel kalmak için bir başkasını gereksinmeyen, ona inanan, bekleyen ve çağrıda bulunan hiç kimse olmasa da gücünü koruyan biri var mıydı?
Sayfa 223
Vazgeçmek kendini çöle çevirmek, sadece sevgini değil, eylem gücünü, aslında tüm gücünü verimsiz, cansız bir yalnızlığa gömmek demekti.
Sayfa 223
Aramızda her şey her zaman çok güzeldi. Keder yaşayabiliriz, ölümcül bir keder hatta. Ama çirkinleşemeyiz.
Sayfa 221
Onu düşünmekten vazgeçemiyorsun ve ben, ben nasıl yaparım da ondan nefret etmeye başlamam?
Sayfa 221