Beyza

Beyza
@beyzakucuk

Beyza

, bir kitabı okumaya başladı
L. M. Montgomery
8.4/10 · 7,9bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Artık çok sevdiğimiz ve neşemizi paylaşamayacağımız biri gittiğinde, neşelendiğimiz için utanıp pişman oluyoruz. Sanki yeniden yaşamaya başlayınca kederimize sadık kalmamışız gibi hissediyoruz.
Sayfa 393·Kitabı okudu

Beyza

, bir kitap okudu
Puan vermedi·408 syf.·
9 günde okudu
·
2025 2. kitabı
L. M. Montgomery
8.5/10 · 17,9bin okunma