Beyza

Beyza
@beyzakucuk
Artık çok sevdiğimiz ve neşemizi paylaşamayacağımız biri gittiğinde, neşelendiğimiz için utanıp pişman oluyoruz. Sanki yeniden yaşamaya başlayınca kederimize sadık kalmamışız gibi hissediyoruz.
Sayfa 393·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şimdi acının ne olduğunu gerçekten biliyordum. Ayağını bir cam parçasıyla kesmek ve eczanede dikiş attırmak değildi bu. Acı, insanın birlikte ölmesi gereken bir şeydi. Kollarda, başta en ufak güç bırakmayan, yastıkta kafayı bir yandan öbür yana çevirme cesaretini bile yok eden şeydi.
Sayfa 169·Kitabı okudu
Ben bir deli olmasaydım, dünyanın en rahat, en mutlu adamı olurdum.
Sayfa 73·Kitabı okudu
Hayatım, ciddiye alınmasını istediğim bir oyundu.
Sayfa 31
O, ömrü boyunca hep “acele etmiş”tir; bu yüzden de hep “geç kalmış”tır.