Yaşar Kemal’in betimlemeleri der ve susarım. Muhteşem bir kitap. Sürükleyici bir okuma oluyor. Çok beğendim , zevkle okuyorum ,emeğine sağlık Yaşar Kemal .
Kıyıda köşe de kalmış güzel bir kitap . Yazarın kitabı şule çet ve diğer kadınlara ithafı, ülkemizde hâlâ umut olduğunun göstergesi. Şebnem İşigüzel gibi yazarlar iyi ki varlar.
İstanbullu Amazonlar, 1809Şebnem İşigüzel