beyza tolu

beyza tolu
@beyzatolu
sağlıkçı , okumayı sever , çalışkan :)
Cümleten selamlar, merhabalar 1000Kitap Ailesi ; Öncelikle sağlık durumumu merak edenler için kısacık bir açıklama yapayım. Allah'a şükürler olsun şimdilik durum iyi daha da iyi olacak inşallah. Kötü haber vermek istemedim size. Şükürler olsun. " Maşallah" :) Benim için ikinci önemli olan kısım ise bu sitedeki dostluk,arkadaşlık... İnanın hiç ama hiç beklemiyordum. Çünkü 5-6 aylık süreçte daha yüzünü göremediğim, sesini duyamadığım insanlar tarafından gerek iletiyle, gerek özel mesajla, gerekse sosyal medyadan ulaşıp bana geçmiş olsun dileklerini gönderen tüm arkadaş, dostlarıma ve kitap severlere teşekkür ediyorum. Çok naziksiniz. Dua eden, etmeyen yada yazan,yazmayan herkese çok minnettarım. Hepinizin içtenliğine, samimiyetine güveniyorum. Bu siteyi de, sizleri de seviyorum. Bu sitenin kıymetini bilelim arkadaşlar. Daha fazla uzatmadan keseyim. Geldiğimi belli edeyim dedim. :-) Herkese iyi okumalar diliyorum.
beyza tolu
Teşekkür ederim Kemal Bey :)
Reklam
Cümleten selamlar, merhabalar 1000Kitap Ailesi ; Öncelikle sağlık durumumu merak edenler için kısacık bir açıklama yapayım. Allah'a şükürler olsun şimdilik durum iyi daha da iyi olacak inşallah. Kötü haber vermek istemedim size. Şükürler olsun. " Maşallah" :) Benim için ikinci önemli olan kısım ise bu sitedeki dostluk,arkadaşlık... İnanın hiç ama hiç beklemiyordum. Çünkü 5-6 aylık süreçte daha yüzünü göremediğim, sesini duyamadığım insanlar tarafından gerek iletiyle, gerek özel mesajla, gerekse sosyal medyadan ulaşıp bana geçmiş olsun dileklerini gönderen tüm arkadaş, dostlarıma ve kitap severlere teşekkür ediyorum. Çok naziksiniz. Dua eden, etmeyen yada yazan,yazmayan herkese çok minnettarım. Hepinizin içtenliğine, samimiyetine güveniyorum. Bu siteyi de, sizleri de seviyorum. Bu sitenin kıymetini bilelim arkadaşlar. Daha fazla uzatmadan keseyim. Geldiğimi belli edeyim dedim. :-) Herkese iyi okumalar diliyorum.
beyza tolu
Geçmiş olsun Kemal Bey. Kusura bakmayın bi aralar buralarda yoktum lise 3 olduğum için biraz yoğundum sınavlar kurslar vs... o yüzden bilmiyorum hayırdır inşallah ?
Seni ne mutlu ediyorsa onu yap. Ve insanların ne düşündüğünü asla dikkate alma. A Serious Man Günaydın 1K Ailesi
beyza tolu
günaydın :)