Okuduğum ilk distopik kitap. Benim için farklı bir deneyimdi. Olmak istemeyeceğim bir evren. Kitap okumanın yasak olduğu bir dünyayı asla düşünemiyorum.
Abartıldığını düşündüğüm ama beni şaşırtan bir kitap oldu. Yazarın taş kağıt makas kitabını da aldım ve okumak için şimdiden heyecanlanıyorum. Sürükleyici bir dili var ve kesinlikle sonunu böyle hayal etmemiştim.
Güzel ÇirkinAlice Feeney · Yabancı Yayınları · 20251,995 okunma
Nermin Yıldırımın ilk kez kitabını okudum ve gerçekten çok beğendim. Karakterler çok güzel yazılmış ve konu beni içine çekti. Samimi, sade ve mizahi bir dille yazılmış. Gerçekten MİM olsaydı neyi unutmak isterdim ve unutma dersleri alırdım diye düşünmeden edemedim.
Unutma DersleriNermin Yıldırım · Everest Yayınları · 20255,5bin okunma