Beyza

Beyza
@beyzoss_4
“Kaçtığın kendinsin, nafile. Her şey sensin. Hepsi senin…”
Sayfa 94·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Bir nokta var ki bitiyor. Oysa onsuz nefes alamayacağımı düşünerek yaşarken, bir anda sanki sahne değişiyor…
Sayfa 88·Kitabı okudu
Alıntı
Duymak istemiyorum. Ama kendini nasıl duymaz insan?
Sayfa 86·Kitabı okudu
Alıntı
İnsan çok değerliydi. Değerini bilip, değeri yaşama geri vermeli ve tekrar değer almalıydı böylelikle. İşte bu yüzden herkes olmaya geldiğinin hep daha iyisini olmayı hedefleyip, yapmaya geldiğinin en iyisini yapmaya çalışmalıydı dünyada
Sayfa 83·Kitabı okudu
Alıntı
“Mesele bir şey olmak değil; mesele sen olmayan her şeyden soyunup, en başta sende ‘Ol!’ denmiş olanı yaşamaktır…”
Sayfa 83·Kitabı okudu
Reklam