Aramızda kilometrelerce mesafe de olsa, yakınımda da olsan seni daima kalbimde bileceğim. İyi ki de tanımışım seni, iyi ki de dostum, sırdaşım, kardeşim.. her şeyim olmuşsun. Seni çok çok seviyorum:)
2. senemiz oldu, nice senelerce senle olmayı dilerim ♡
@Taladroh🖤