Beyzz

Aramızda kilometrelerce mesafe de olsa, yakınımda da olsan seni daima kalbimde bileceğim. İyi ki de tanımışım seni, iyi ki de dostum, sırdaşım, kardeşim.. her şeyim olmuşsun. Seni çok çok seviyorum:) 2. senemiz oldu, nice senelerce senle olmayı dilerim ♡ @Taladroh🖤
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Artık hiçbir şey hissetmeyecek kadar çok şey hissettim. Ruhum tükendi, kalan yalnızca bir yankı içimde.."
"Anladım ki, insanlar kendilerini düşünerek yaşadıklarını zannetseler de onları yaşatan tek şey sevgidir."
Geçmiş gerçekten geçmişte mi kalır, yoksa attığımız her adımda yeniden karşımıza çıkan ayrıntılar da mı saklıdır?