...kelimeler tecrübeler değildir. Fakat bizler kelimelerin tecrübenin yerine geçtiğini varsayıyoruz. Kafamızın içindeki düşüncelerle yaşamadıklarımızı yaşamış gibi algılayıp kararlarımızı bu varsayımla veriyoruz.
'Bu kadar insanla etkileşim halindeyken nasıl bu kadar yalnız ve asosyal hisseder olduk? Kaynaklarımız bu denli fazlayken yetersizlik kaygısı içimize esir almayı nasıl başardı?'