Artık tüm kadınların da benim gibi kötürüm bırakılmadığını merak etmeme ya da dahası bunu ümit etmeme gerek kalmamıştı. Artık farklı olduğumdan emindim. Hiç kimsenin benim çektiklerimi çekmesini istemiyordum. Ama kendimin de çekmemesini diliyordum.
Şu ana kadar okuduğum en akıcı kitap olabilir. Ve kesinlikle tam puanı hakediyor. Küçük kızımız Kya'nın 6 yaşında aile üyeleri tarafından birer birer terk edilmesiyle başlayan roman, bence ırkçılığı ve önyargıyı fazla dile getirmese de güzel bir şekilde işlemiş. Kasabadan uzakta, bir bataklık kenarındaki kulübede yaşam mücadelesi veren küçük Kya'nın hikayesini okumanızı öneririm.