Baharrr

Baharrr
Okuduğum ve okumakta olduğum kitaplar…
Türkçe Öğretmeni
Lisans
İstanbul
105 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Her konuşmada bir nebze aşağılama da vardır.
1K
Reklam
En Çirkin İnsan
… Hiçbir şey yozlaşmış insandan daha çirkin değildir…
Alıntı
Mükemmel bir yaklaşım
Hiçbir şey güzel değildir, yalnızca insan güzeldir: her estetik bu naifliğe dayanır, onların birinci hakikatidir bu. Derhal ikincisini de ekleyeyim buna: hiçbir şey yozlaşmış insandan daha çirkin değildir.
Sayfa 71·Kitabı okudu
Alıntı
Güzellik kalıpları var mıdır?
Hiçbir şey bizim güzellik duygumuzdan daha koşullu, yani daha sınırlı değildir.
Sayfa 70·Kitabı okudu
Alıntı
Doğru mu?
Tüm erkekler tinlerine karşı küçük bir öfkeyle dolu.
Sayfa 59·Kitabı okudu
1000k
Reklam