İş yerinde okumayı tercih ettiğim bir kitap oldu kendisi. Kitabı başarılı bulmamın yanı sıra bilgi açlığımdan mı kaynaklı bilemiyorum hafif bir tatminsizlikle bitirdim. Benim gibi insan davranışlarının bilimsel tarafını kurcuklamayı seven kişiler için çok güzel bir kitap. Bazı bilgileri öğrendiğimde Aaa diye tepki verdiğim çok oldu. Ya da bildiğim ve kendimce bunun kesin bir açıklaması olmalı dediğim davranışın aslında bilimsel bir açıklamasının olduğunu öğrendim bu çok hoşuma gitti. Özetle okunası bir kitap. Ahh o erkek beyinliler derken kendimin de erkek beyinli olduğunu öğrendim benim için küçük bir şok olmadı değil :) Tavsiye olunur keyifli okumalar efendim.