Sâye

Sâye
@bi_Saye
‘Bizi doğru yola ilet..’ ོ
“Bende senin devamın var..”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"İmkanım olsa sana güzel bir geçmiş de alırdım. Baktıkça burulmazdın, gülümserdin hep."
Bütün hayatımı, en ince ayrıntılarına kadar düşünerek hesapladığım iyiliklerin hayaliyle geçirdim albayım. Artık ne olacaksa olsun istiyorum.
..Kararını verdiğin zaman da artık Allah'a dayanıp güven. Çünkü Allah, kendisine dayanıp güvenenleri sever. | Âli İmrân s/159