Harika ! Alın, aldırın. Okuyun, okutun.
Yasin Pişgin hocamızın tespitlerini, bakış açısını zaten çok seviyorum. Bu kitap da yine harikaydı. Okurken her elime aldığımda kitabın içine düştüm. Zorla değil severek isteyerek okudum. Rabbım razı olsun böyle bir eser yazdığı için.
İrfanî geleneğimizin büyük bilgelerinden Sadî Şirâzî, "İnsan nedir?" sorusuna
"Yek katre-i hûnest, sâd hezârân endişe" yani
"Üç beş damla kan ve bin bir endişedir" cevabını verir.
Bu sebeple çocuklarımıza özellikle dinî meseleleri anlatırken kendi yerini garantilemiş birinin dili yerine, sorumluluğu ve bu hususta dertlenmesi bitmeyen biri olmayı da iletişimin bir parçası saymayı önceliyorum.