Hayal ederken her şey çok güzeldi, kendimi gayet iyi hissediyordum. Ama hayal etmenin kötü yanı da budur, öyle değil mi? Durmanız gereken zamanın gelmesi ve bunun acıtıyor olması.
Günler geçtikçe işler daha da sarpa sarıyordu, daha doğrusu hiçbir şey kötüye gitmiyordu, ama daha iyiye gittiği de yoktu. Bu da işler kötüye gidiyor demekti.