Sitare

Sitare
@bibibliyofil
... dünyaya her çeşit insan lazım ama bence bazılarını dışarıda bırakabiliriz.
Reklam
Hayal ederken her şey çok güzeldi, kendimi gayet iyi hissediyordum. Ama hayal etmenin kötü yanı da budur, öyle değil mi? Durmanız gereken zamanın gelmesi ve bunun acıtıyor olması.
... çünkü insan bir şey hayal edecekse harcadığı zamana değecek bir şey hayal etmeli.
Günler geçtikçe işler daha da sarpa sarıyordu, daha doğrusu hiçbir şey kötüye gitmiyordu, ama daha iyiye gittiği de yoktu. Bu da işler kötüye gidiyor demekti.
Bazen insan "istatistiklerin canı cehenneme" demeli ve içinden geleni yapmalı.
Reklam