Diğerkam

Diğerkam
@bibliyofil_
Sadece kitaplar.
Savaş ve Barış'ı okumanın en zor tarafı, kitap büyük olduğu için nasıl tutacağımı ve okurken nasıl oturacağımı şaşırıyorum. Altın külçesi gibi kitap basmışlar. Şekilden şekile giriyorum okurken :))
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Acısı çok olanın, gülüşü güzel olur.
Şu an, güneş doğarken Beyaz zambaklar ülkeside kitabını okuyorum. Güzel bir manzarayla birlikte, kuş seslerinin ahengiyle beraber muazzam bir ambiyans var.
Edebiyat