Savaş ve Barış'ı okumanın en zor tarafı, kitap büyük olduğu için nasıl tutacağımı ve okurken nasıl oturacağımı şaşırıyorum. Altın külçesi gibi kitap basmışlar. Şekilden şekile giriyorum okurken :))
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Şu an, güneş doğarken Beyaz zambaklar ülkeside kitabını okuyorum. Güzel bir manzarayla birlikte, kuş seslerinin ahengiyle beraber muazzam bir ambiyans var.