İnsan ne garip varlık, hayat ondan daha garip. Hayat seni hiç yaşayamam dediğin acılara alıştırıyor ve hiç gülemem derken, acı onu en kuytuda beklerken gülmeye başlıyor insan, aslında kendine hiç yakıştıramazken.
İnsan ne garip varlık, hayat ondan daha garip. Hayat seni hiç yaşayamam dediğin acılara alıştırıyor ve hiç gülemem derken, acı onu en kuytuda beklerken gülmeye başlıyor insan, aslında kendine hiç yakıştıramazken.
Yaradan üstüne titrediği kuluna hiçbie şeyi boş yere yaşatmaz. Hepsini sevgiyle uğurla, bir parça öfke barındırma kalbinde. Öfke kalbin mayasını bozar, öfkeyle işlevini unutmuş kalp zamanla pas tutar. Şimdi artık seni üzen herkesi sevgiyle uğurlama vakti.