Bieyss

Bieyss
@bieyss
hiç.
Sığamadım... Ne hayata ne de hayatımdaki insanların hayatına. Hep bir ayağım eşiğin içinde, biri dışında... Hep eğrelti kaldım bu hayatta. Ne kızıyorum, ne güceniyorum kimseye. Demekki yazgı böyle. Ama işte insan sığmak, sığınmak istiyor istemsizce. Hep fazla geldim birilerine, bazen kendime. En çokta şu koca yeryüzüne.. Sığamıyorum nedense..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendimi bulamıyorum, dönüp gelip kendime yerleşemiyorum, kendime bir yer edinemiyorum. Kendime bir yer...
Bu fani dünyada ne zaman fanileşeceğimi bilmiyorum ve bu korkunç
kafamdaki sesler sustu ancak artık tüm vücudumda
" Yaşamak zorunda bırakıldığım bu son derece garip, gerçek dışı dünya sanki hasta bir beynin ürünü, kötü bir fantezi. "
Alıntı