Bieyss

Bieyss
@bieyss
hiç.
Bir hayalciden başka hiçbir şey olmayı denemedim. Bana dışarı çıkıp yaşamamı söyleyen insanları hiç umursamadım. Hep benden uzak olan ve hiçbir zaman olmayacağım şeylere ait oldum. Bana ait olmayan her şey aşağılık dahi olsa, daima şiirle dolu gibi göründü. Hep sevdiğim şey, saf hiçlikti. Fernando Pessoa
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sığamadım... Ne hayata ne de hayatımdaki insanların hayatına. Hep bir ayağım eşiğin içinde, biri dışında... Hep eğrelti kaldım bu hayatta. Ne kızıyorum, ne güceniyorum kimseye. Demekki yazgı böyle. Ama işte insan sığmak, sığınmak istiyor istemsizce. Hep fazla geldim birilerine, bazen kendime. En çokta şu koca yeryüzüne.. Sığamıyorum nedense..
Kendimi bulamıyorum, dönüp gelip kendime yerleşemiyorum, kendime bir yer edinemiyorum. Kendime bir yer...
Bu fani dünyada ne zaman fanileşeceğimi bilmiyorum ve bu korkunç
kafamdaki sesler sustu ancak artık tüm vücudumda