Bieyss

Bieyss
@bieyss
hiç.
"İnsan da, yaşam da saçmadır; boşunadır, rastgeledir, sağlam hiçbir şey yoktur, ama yine de yaşamak gerekir." Albert Camus
Alıntı
Reklam
"Hayatı, hiçliğin mutlu sessizliğini bozan talihsiz ve yersiz bir olay olarak düşünebiliriz. " Arthur Schopenhauer
Hayata Dair
Bir hayalciden başka hiçbir şey olmayı denemedim. Bana dışarı çıkıp yaşamamı söyleyen insanları hiç umursamadım. Hep benden uzak olan ve hiçbir zaman olmayacağım şeylere ait oldum. Bana ait olmayan her şey aşağılık dahi olsa, daima şiirle dolu gibi göründü. Hep sevdiğim şey, saf hiçlikti. Fernando Pessoa
Alıntı
Sığamadım... Ne hayata ne de hayatımdaki insanların hayatına. Hep bir ayağım eşiğin içinde, biri dışında... Hep eğrelti kaldım bu hayatta. Ne kızıyorum, ne güceniyorum kimseye. Demekki yazgı böyle. Ama işte insan sığmak, sığınmak istiyor istemsizce. Hep fazla geldim birilerine, bazen kendime. En çokta şu koca yeryüzüne.. Sığamıyorum nedense..