Bieyss

Bieyss
@bieyss
hiç.
Burada üşüyorum. Dünya ağır. İnsan korkunç..!
Alıntı
Reklam
"Herkesin öyle bir hikâyesi yok muydu? Başlayıp da bitiremediği. Çünkü kimsenin dinlemediği... İçine atmak, diye bir şey varken, anlatmaya ne gerek vardı? Hakan Günday
Alıntı
Güvensizlik dolu bir sakinlik içerisindeyim.
Kendimden nefret ediyorum ama aslında kimden nefret ettiğimi bilmiyorum
Kalbinin kalbime düşmediği anlardan birine doğru itilmeye devam ediyorum.