Şermin Yaşar'ın ilk defa okudum ve çok beğendim çok akıcı ve güzel yazmış bir ailenin dramı ancak bu kadar güzel anlatılabilir di sırların hiçbir zaman gizli kalmayacağını ve er yada geç ortaya çıkacağını çok güzel anlatmış çok ta güzel olmuş umarım bundan sonrada böyle güzel kitaplar yazmaya devam eder.Ben çok beğendim