Çok güzel bir kitap olmuş özellikle kitap ta çok fazla olay olmaması ve ana karakterlerin arasına üçüncü kişi girmemesi,sorunların da hemen çözüme kavuşması beni çok memun etti ayni zaman da ada insanlarının birbirleri ile olan bağları çok güzeldi umarım böyle daha nice kitaplar okuruz.Ayrica sebebi her ne olursa olsun hiç bir kadın aldatılmayi hak etmez bu konuda da yazari çok başarılı buldum daha nice sıcacık kitaplara