2025 senesi okuma açısından oldukça boş geçti ve bu sene aynısının yaşanmaması gerek. Elimde olan kitaplardan öncelikli olarak okumam gerekenleri gözümün önünde olacak şekilde sıraladım. Bu şekilde bazı kitaplar için "bunu hâlâ nasıl okumamışım" diyip gördükçe rahatsız olacağım, kitap alışverişi yapacağım zaman o an kitap almaya gerçekten ihtiyacım olup olmadığını sorgulayacağım (alacağım ve bu sene okumak istediğim bazı kitaplar dışında) ve stok yapma huyumu törpüleyip okuma alışkanlığımı geri kazanacağım. Jüri dönemlerimde daha ince/ hızlı okunan kitaplar tercih edip haftada en az 1 kitap hedefime de uyum sağlayacağım. Evdeki hesap çarşıya genelde uymaz ama önemli olan niyet almak. Umarım verimli bir sene olur.