Sırf burada kendi halkım eziliyor diye kendi halkım öldürülüyor diye birkaç paylaşım yaptığım için birkaç video ya da resim paylaştığım için 1000k sayfası benim okur puanımı düşürmüş hiç umrumda değil istersen hesap ı kapat her zaman dediğim gibi
Biji gelé kürd biji Rojava biji kürd u Kürdistan ✌️✌️