f

f
@bikivilcimyeter
•.¸☼¸.•´☼ `•.¸¸ ✮ ๑ ∞ ‧: .。.・✷ ❉:‧ ☼ ⋰ ❀ ⋱ ☽ sonra tren demis ki bu raya kadarmis
"Hayattan öğrendiğim bir şey var. Her yerde kötülük çok kuvvetli ve zor yeniliyor. İyilik daha zayıf kalıyor."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yürekleri nasır bağlamış bu insanların.
Biz insanlar, sınırlarımızı bilmeden kendi aklımızı beğeniyoruz, öğrenmiyoruz, akıllanmıyoruz. Her şeyi anladığımız zaman da genellikle iş işten geçmiş oluyor.
Eşitlik, dostluk, demokrasi... bunlar hep zayıfların uydurduğu saçmalıklar. Güçlünün ise bir tek isteği vardır: Daha fazla güç!
İnsan bir gün korkar, ertesi gün unutur, hayatın ayrıntılarına dalar ve kahkahalarla gülebilirdi.