Kara kız,"Tanrı'yı bilmeyi mutluluktan da, umuttan da çok istiyorum.Benim umudum,benim mutluluğuk Tanrı'dır ."
Genç adam, "ya tanrı diye bir şey olmadığını anlarsan?" dedi.
Kara kız "Tanrının var olduğunu bilmeseydim,kötü bir kadın olurdum"dedi.
"Kim söyledi sana bunu?" dedi genç adam.
"kafanı böyle sınırlamlarla bağlamalarına izin vermemen gerekirdi.Hem,kötü kadın olsan ne çıkar yani