bilal efe ayaz

bilal efe ayaz
@bilalefeayaz
Ziraat Mühendisliği Permakültür
"Kendi inanmadığımız şeyleri bu insanlara telkin etmeye hakkımız yok.Gerektiğinden fazla ciddiye alabilirler.Onlara gerçeği,evrenin doğal ayıklanma yoluyla ortaya çıktığını,Tanrı'nın bir masal olduğunu söylesek ya."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ama dikkatli olsanız iyi edersiniz.Misyonerler bize sizin tanrılarınıza inanmayı telkin ediyor .Bize bütün tembihleri bundan ibaret.Eğet sizin bu tanrılara inanmadığınızı ya da bunların düşmanı olduğunuzu anlarsak gelip sizi öldürebiliriz.Milyonlara varıyor bizim sayımız;hem sizler kadar silah kullanmasını da biliriz.'
Kara kız,"Tanrı'yı bilmeyi mutluluktan da, umuttan da çok istiyorum.Benim umudum,benim mutluluğuk Tanrı'dır ." Genç adam, "ya tanrı diye bir şey olmadığını anlarsan?" dedi. Kara kız "Tanrının var olduğunu bilmeseydim,kötü bir kadın olurdum"dedi. "Kim söyledi sana bunu?" dedi genç adam. "kafanı böyle sınırlamlarla bağlamalarına izin vermemen gerekirdi.Hem,kötü kadın olsan ne çıkar yani

bilal efe ayaz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·143 syf.·
8 günde okudu
·
2025 8. kitabı
Çiğdem Dürüşken
8/10 · 9 okunma