Ertuğrul Kirtay

Ben iç dünyama dönüyorum. Orada hayal kırıklığına yer yok.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Beni ya şımartın ya da kapı dışarı edin! Yarı içtenliğe dayanmam zor benim.
Bütün hayatımızı yersiz çekingenliklerle mi geçireceğiz Olric? Cesareti yalnız kafamızda mı yaşayacağız?
Bir gün öncesine korkak bir bezirganlıkla sarılmadan yaşayabilecek miyiz? Yoksa, yarından korktuğumuz için, düne köle gibi bağlanacak mıyız? Yaşarsak göreceğiz Olric. Yaşamaktan korkmazsak göreceğiz.
Ah rahmetli, rahmetli; ne kadar haklıydın, kimse kimseyi dinlemiyor dediğin zamanlar...