Bilge Ece Ürek

Bilge Ece Ürek
@bilge_2405
onun kendini bir doktor yerine koyduğuna ikna oldum; birinin doktoru değil, tüm kültürümüzün doktoru.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ümitsizlik özfarkındalık adına ödenen bir bedeldir.
Sizden bana bir şey öğretmenizi değil, beni iyileştirmenizi istiyorum.”
Belki de, diye düşündü, Nietzsche’de kendimden bir şeyler görüyorum. Ama ne? Bütün temel özelliklerimiz farklı; geçmiş, kültür, yaşam tarzı. Onun yaşamına mı imreniyorum? Bu soğuk ve yapayalnız yaşamın ne çekiciliği olabilir?
Konu, ‘insanlarla birlikte nasıl yaşanır’a gelince benim sıfırdan başlamam gerek.