Bilge ARI

Geçen sahafta karıştırdığım Nâzım Hikmet'in şiir kitabında şunlar yazıyordu; Sevgilim senin saçlarının uçlarında bir piyano var, sen konuşurken arkada en güzel besteler çalıyor ve ben sana her an yeniden aşık oluyorum... Kitabın son sayfasında ise;" sevmeyin üzülürsünüz" diyordu aynı kişi. 🖇
Reklam
"O kadar içten gülüyordun ki, içini kıskandım. İçin olmak istedim. Gülüşünden öpüyorum..."🧡
Ne olurdu kokunun da fotoğrafı olsaydı. Sesin fotoğrafı. Boşluğun fotoğrafı. Parmak uçlarındaki karıncanın, ruhtaki üşümenin... Ölüm kimseyi bu kadar yalnız bırakmazdı '🎈
"Sevmeyi özledim biliyor musunuz? Kayıtsız şartsız bir gülüşü. Olur olmaz yerde ağzıma bir öpücüğün konmasını. Bir doğruya sevilmekten çok bir saçmalığa gülümseyebilen hoşgörüyü. 'Nerde kaldın' ayazını değil, 'hoş geldin' iyiliğini. Hiçbir şeyle yatışmayan yürek telaşını. Kapı zilleriyle telefonlar arasında tükenmeyi. Geceyi bir hayal hazinesine çeviren uykusuzluğu. Bir gövdenin önünde diz çökmeyi. Kendimi severek yürümeyi kalabalıkta.' Göğe bakma duraklarını' özledim. Yağmuru kirpiklerinden içmeyi, yumruk kadar bir yüreğe dünyayı sığdırma hünerini. 'Sana sevinç verdiğim sürece ben buradayım' zenginliğini özledim. Otel odalarının insanı bir yaprak gibi incelten kederini. Başka kentlere vuran rengini güneşin. Başka sokakların telaşıyla çoğalmayı. Dünyayı yudum yudum aşka çeviren yanlızlığı..."🕊

Bilge ARI

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
2021 6. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
8.8/10 · 280,1bin okunma
Reklam