"Ama Mary, her halükarda en doğrusu bu olmalı... en
doğrusu bu olmalı, bunu biliyoruz. Ayrıca yazılanı yaptığımızı da unutmamalıyız…"
"Yazılanmış! Ah, insan aptallık ettikten sonra bir bahaneye ihtiyaç duyduğunda her şey yazılıdır…"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu sabah bana, "Savaşta yaptıkları yüzünden vicdan azabı çektiğini duyduğum tek adam sensin," dedi. "Diğer herkes, hangi tarafta olursa olsun, ne yapmış olursa olsun, iyi bir adamın başka türlü davranmayacağından emin."