"İnsanın kendi kendini suçlamasının keyif veren bir yanı vardır. Kendi kendimizi suçladığımız zaman bașka birinin bizi suçlamaya hakkı kalmadığını düșünürüz. İnsanın ruhunu suçluluk duygusundan arındıran șeyi itiraf etme eyleminin kendisidir; günah çıkartan rahip değil."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Deneyimin bize gösterdiği tek șey șudur; geçmișimiz neyse geleceğimiz de o olacaktır ve geçmiște tiksinerek ișlediğimiz günahları gelecekte defalarca, hem de mutluluk duyarak ișleyeceğiz."
"Günümüzde insanlar benliklerini sinsice kușatan sağduyudan ölüyor; aslında asla pișman olunmaması gereken tek șeyin hataları olduğunu anladıklarındaysa iș ișten geçmiș oluyor."
"Acı çekmek kötüdür, çirkindir, karanlıktır. Çağımızın acıya duyduğu sempatide hastalıklı bir șeyler var. İnsan yașamın renklerine, güzelliğine, coșkusuna sempati duymalı. Hayata dair yaralardan ne kadar az bahsedersek, o kadar iyi."