Aylak Adam

Aylak Adam
@bimemki
Üşensek te yaşamaya çalışıyoruz işte...
Bazı hikayeler yarım kalır , ne güle güle giden olur ne hoşça kalan... Demiş birileri
Söz
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Muhabbetler bitmiş...
Bazı sıkıntılar beraberinde bazı ikramlar taşırmış...
Bilemeyiz ki, belki de sevmek onun kalbinin içinde yaptığımız bir yolculuktur.  Damarlarında ilerledikçe tanımak onu.  Sevmek belki de tanırken gerçekleşir değil mi?  Seni tanıyorum, seni seviyorum demekten farkını nasıl ayırt eder insan.  Güvenmek nedir bilir misin?  O damarda ilerledikçe yolun sonunda kalbinden geçeceğini bilmendir.  Onun kalbine her uğrayışında dersin işte, sana güveniyorum.  Sana güveniyorum, seni seviyorum demekten farkını nasıl ayırt eder insan. Bilmek nedir ki? Halbuki bilemeyiz dedik başta... Bilmek...  İşte böyle bir şey! Onu ne kadar sevdiğini,  Ona ne kadar güvendiğini,  Onu ne kadar tanıdığını bilememek ,  Onu her keşfettiğinde yeni bir şeyi öğrenmenle başlar. Bilemeyiz ki , belki de ona aşık olmuşuzdur.
Alıntı
Doğrusunu istersen kendimi kendim gibi hissetmiyorum