sedanur ateş

sedanur ateş
@binbirkitapmasali
Gel; boşverelim insanları, keyfimize bakalım, mutlu olalım. Sen ol da; ister “ yar “ ol, ister “yara” , lütfun da başım üstüne, kahrında.
Hayat ve İnsan
Reklam
Puan vermedi·300 syf.·
179 günde okudu
·
2024 2. kitabı
Joe Navarro
8.2/10 · 6,2bin okunma
Hadi ya ! “Seni seviyorum” demedim mi hiç ? Oysa bir tek sana gelirken koparmıyorum ucunu ekmeğin..
Hayat ve İnsan
İlkokuldaydık ve “ seni seviyorum” demek, sevdiğimiz çocuğun montunun yanına asabilmekti montumuzu.
Bir şeyin bittiğini herkes farklı şekilde söyler. Mesela annem, iki senenin sonunda bir akşam sofraya bir tabak eksik koydu. Hepimiz anladık babamın artık dönmeyeceğini.
Hayat ve İnsan
Reklam